nov-24 | Masterclass Flesweigeren |
apr-24 | Webinar lichamelijke gevolgen van selectief/restrictief eten |
mrt-24 | Cursus Gestalt Taalontwikkeling |
nov-23 | Studiedag Fonologie |
okt-23 | Webinar Masterclass TOS actuele stand wetenschap |
sept-23 | E-learning Lezen stimuleren: een vernieuwde kijk op begrijpend lezen |
juni-23 | Webinar Grammatica |
feb-23 | Webinar Floorplay |
jan-23 | Webinar ‘6 succesformules bij het onderzoeken en behandelen van spraakklankstoornissen’ |
dec-22 | Webinar ‘Fijn eten met peuters, het kan!’ |
okt-22 | Cursus TOS en leren lezen |
april-22 | Webinar Goed ouderschap in moeilijke tijden |
mrt-22 | Webinar De overlap tussen TOS en Dyslexie |
dec-21 | E-learning Vroegsignalering bij ASS |
nov-21 | Webinar Dyslexie |
juni-21 | Webinar Theaterlezen |
juni-21 | Webinar Logopedie en hoogbegaafdheid |
april-21 | Workshop “Dat zeg ik toch?” |
dec-20 | Verdiepingscursus lezen – leesspecialist |
nov-20 | Webinar cursus LOGO-Art online |
sep-20 | Webinar Kwaliteitscriteria 2020-2025 |
sep-20 | Webinar Selectief mutisme |
okt-19 | Congres Eetproblematiek bij jonge kinderen |
nov-18 | Dyslexiebehandeling en comorbiditeit |
juni-18 | Webinar Richtlijnen TOS |
jan-18 | Dyslexie en vreemde talen |
nov-17 | Congres TaalStaal: effect van behandelingen bij TOS |
mrt-17 | Executieve functies bij kinderen en jeugdigen |
jan-17 | SMART doelen voor de eerstelijns logopedist |
dec-16 | MetaTaal |
okt-16 | Dyslexiebehandelaar in het voortgezet onderwijs (VO) |
juni-16 | Minisymposium Kentalis; “samen sterk in communicatie” |
nov-15 | Inspiratiebijeenkomst taalkunstenaars |
nov-15 | Symposium Vertel Vaardig |
mei-15 | Passend onderwijs cluster 2, psychodiagnostiek bij kinderen met taalproblemen |
april-15 | Workshop minimale paren spellen |
april-15 | Eet- en drinkproblemen bij jonge kinderen |
nov-14 | Cursus dyslexie voor (mede)behandelaars |
okt-14 | Studiedag VLVL: nieuwe ontwikkelingen in 2015 |
juli-14 | Workshop logopedische behandeling van kinderen met een schisis |
april-14 | Informatiemiddag meldcode kindermishandeling |
april-14 | Symposium AUDIT |
nov-13 | Doelgericht en SMART |
okt-13 | Cursus Voortgezet Lezen |
juni-13 | Zo leer je kinderen lezen en spellen |
sept-12 | Verdiepingscursus Spelling: Spellingproblemen!? En dan!? |
juni-12 | Vervolgcursus NLP: Woordmagie en Taalpatronen |
sept-11 | Dyslexie; de stand van zaken |
april-11 | Dyslexie: praktisch van A tot Z |
mrt-11 | Cursus NLP en Logopedie: De kunst om anders te handelen |
mrt-11 | Workshop Taal in Blokjes |
juni-10 | Directe toegankelijkheid logopedie |
dec-09 | Certificeringscursus Connect Klanken & Letters + Woordherkenning |
sept-09 | Werkconferentie dyslexie |
juni-09 | Taalontwikkelingsstoornissen |
mrt-09 | Verdieping Hodson en Paden |
jan-09 | Dyslexie |
sept-08 | Cursus Dysfagie |
nov-08 | Certificeringscursus Connect Vloeiend Lezen en Ralfi |
nov-08 | Versterking Vrijgevestigde Logopedisten Limburg |
okt-07 | Dyslexie: signaleren en interveniëren |
juni-07 | ELD |
juni-07 | Bouwen aan multidisciplinaire samenwerking: Alles Waterpas |
april-07 | Kijken en kiezen “lezen moet je doen” |
april-07 | VAKT-fun |
mrt-07 | Bouwen aan multidisciplinaire samenwerking: Het Gereedschap |
jan-07 | Bouwen aan multidisciplinaire samenwerking: Het Cement |
nov-06 | Bouwen aan multidisciplinaire samenwerking: Het Fundament |
mrt-06 | Cursus Stagebegeleidersvaardigheden |
mrt-06 | Symposium Alle taal centraal |
jan-06 | Pragmatiek, ontwikkeling en diagnostiek met de Nijmeegse Pragmatiektest |
dec-05 | Good Practice Taalontwikkelingsstoornissen |
april-05 | Introductiecursus Dyslexie |
april-04 | Introductiecursus Sensorische Integratie |
mrt-04 | Differentiaaldiagnostiek en behandelprincipes van dysfatische ontwikkeling bij kinderen |
feb-03 | Centraal auditieve taalverwerkingsproblemen en de gevolgen op het lees- en spellingproces |
dec-02 | Inzicht in pragmatische problemen door analyse van conversatie met en vertelling van kinderen vanaf 4 jaar |
okt-02 | Het jonge kind van 0-4 jaar met ADHD-gedrag en taal-spraakproblemen |
juni-02 | Certificeringcursus logopedie bij baby’s en zeer jonge kinderen met stoornissen in de primaire mondfuncties |
nov-01 | Logopedie en gedragsstoornissen (ADHD, autisme) |
juni-01 | Fonologische stoornissen bij kinderen (Hodson & Paden) |
april-01 | Logobase |
dec-00 | Diagnostiek en behandeling van Verbale Dyspraxie |
nov-99 | Intercollegiale toetsing |
mrt-99 | Certificeringscursus Hanen ouderbegeleiding |
mrt-99 | Stemtherapie bij kinderen |
1987-1994 | Interne bijscholingen op het gebied van spraak –en taalstoornissen en slikstoornissen bij neurologische aandoeningen |