nov-23 | Studiedag fonologie: de volgende (s)tap |
nov-23 | Masterclass slissende slangen |
sept-23 | Videotraining selectief mutisme – logopedische behandeling |
sept-23 | Webinar taalstimulering a.d.h.v. spelmateriaal |
jan-23 | PROMPT: herhaling en verdieping |
nov-22 | Workshop morfosyntaxis |
april-22 | Logopedische interventies bij lees- en/of spellingsproblemen |
mrt-22 | Online workshop “slissende slangen” |
juni-21 | PROMPT 2, van techniek naar interventie |
juni-21 | Online Masterclass DTTC en ReST |
april-21 | Online kenniscafe meertaligheid |
april-21 | Workshop “Dat zeg ik toch?” |
sep-20 | Online Masterclass SpraakOntwikkelingsDyspraxie extra |
jan-20 | Competentiegericht opleiden in de stage |
nov-19 | Stage Plaza (Hogeschool Zuyd) |
nov-19 | Training Lidcombe Programma |
juni-19 | Restart DCM |
feb-19 | Verdiepingscursus lezen: leesproblemen en dan?! |
nov-18 | Logopedische diagnostiek meertalige kinderen |
mei-18 | Studieavond Luisterproblemen en meertaligheid |
april-17 | Metaphon |
dec-16 | MetaTaal |
juni-16 | Executieve functies en logopedie |
jan-16 | DGM voor logopedisten |
mei-15 | Passend onderwijs cluster 2 |
mei-15 | Hodson en Paden |
april-15 | Workshop minimale paren spellen |
nov-14 | Verdiepingscursus OMFT |
okt-14 | Studiedag VLVL: nieuwe ontwikkelingen in 2015 |
sep-14 | PROMPT 1, introductie techniek |
april-14 | Informatiemiddag meldcode kindermishandeling |
april-14 | Symposium AUDIT |
nov-13 | Doelgericht en SMART |
sep-13 | Symposium Executieve functies |
juni-13 | Basismodule sensorische informatie verwerking voor logopedisten |
sep-12 | Verdiepingscursus spelling – spellingproblemen!? En dan?! |
mrt-12 | Internet binnen de logopedische behandeling |
feb-12 | Logopedie en tandheelkunde (OMFT) |
mei-11 | Directe toegankelijkheid logopedie (DTL) |
nov-10 | Logopedie aan anderstalige en meertalige kinderen |
nov-08 | Preventieve Logopedie voor 0-6 jarigen |